11.6.07

ΕΠΑΝΑΛΗΨΙΣ ΜΗΤΗΡ ΜΑΘΗΣΕΩΣ




ΤΑ ΛΕΩ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!


-Ειλικρινά μου είναι δύσκολο να κρίνω και να αποφασίσω, τι δεν μου αρέσει περισσότερο, το ότι πεθαίνουν παιδία από πείνα κάθε μέρα, ή το ότι δεν στειρώνουν τους αγράμματους, φτωχοδιάβολους γονείς τους.
-Δυστυχώς μου είναι δύσκολο να κρίνω και να αποφασίσω, τι δεν μου αρέσει περισσότερο, το ότι πεθαίνουν παιδία από το AIDS κάθε μέρα, ή το ότι οι γονείς τους πηδιούνται με όποιον και ότι βρουν.
-Αλήθεια μου είναι δύσκολο να κρίνω και να αποφασίσω, τι δεν μου αρέσει περισσότερο, το ότι πεθαίνουν παιδία από οικογενειακή κακοποίηση κάθε μέρα, ή το ότι δεν κλίνουν τους γονείς τους στο πιο βαθύ μπουντρούμι.
-Σίγουρα μου είναι δύσκολο να κρίνω και να αποφασίσω, τι δεν μου αρέσει περισσότερο, το ότι πεθαίνουν παιδία από ενδοσχολική βία κάθε μέρα, ή το ότι οι γονείς τους αγοράζουν όπλα.
-Χωρίς ενδοιασμό μου είναι δύσκολο να κρίνω και να αποφασίσω, τι δεν μου αρέσει περισσότερο, το ότι αυτοκτονούν παιδία κάθε μέρα, ή το ότι οι γονείς τους δεν νοιάζονται για τα προβλήματα και τις ανησυχίες τους.

Δεν με νοιάζει και δεν μου καίγεται καρφί για όλα τα πιο κάτω:

1. για τους δασκάλους, καθηγητές, υπαλλήλους του δημόσιου, αστυνομικούς που κάνουν απεργία και για τα οποία αιτήματα τους.
2. για τους δήθεν σοσιαλιστές εκδότες, δημοσιογράφους και παρουσιαστές του glamour, του gossip,του life style και του multi windows politics.
3. για τους κατ’ επάγγελμα εργατοπατέρες που στη συνεχεία θα μπούνε στη βουλή να φάνε με χρυσές μασέλες.
4. για το gay κατεστημένο στα media και στην διαφήμιση.
5. για την αμερικανική εξωτερική πολιτική.
6. για την εβραιοσιωνιστική φατρία της 7ης τέχνης.
7. για τους παρατρεχάμενους και ενασχολούμενους ερασιτέχνες και επαγγελματίες γύρω από το επαγγελματικό ποδόσφαιρο μπάσκετ και αθλητισμό.
8. για τις μεγαλοκυρίες και τους μεγαλοκαρχαρίες συζύγους τους και για την όποια κοινωνικό-φιλανθρωπική τους δραστηριότητα.
9. για την κατάντια της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης.
Και τέλος,

για όλους αυτούς που υποστηρίζουν, φωνάζουν, τσακώνονται για κάποιο από τα πιο πάνω.
Ψάχνουν δηλαδή να κουρέψουν το αυγό!

Και τώρα αρχίστε να πυροβολείτε !!

Απαντήσεις.

1. αφού έχουν γλύψει κατουρημένες ποδιές, οι κηφήνες, για να μπουν στο Δημόσιο, τώρα κάνουν απεργία οι τεμπελαράδες.
2. γιατί το πείραμα του σοσιαλισμού, αυτή την χρονική στιγμή έχει λάβει τέλος. Ποιος ξέρει, ίσως μετά από 200 χρόνια!!
3. γιατί δεν έχουν δουλέψει ποτέ, και τα μόνα ένσημα που έχουν είναι από ατελείωτο γλείψιμο οπισθίων.
4. γιατί το παρακάνανε και έτσι έχασαν το συγκριτικό πλεονέκτημα, για να διεκδικήσουν τα δικαιώματα τους. Ότι έπαθαν δηλαδή, οι φεμινίστριες πριν λίγα χρόνια.
5. αφού δεν υπάρχει κανείς να τους σταματήσει, καλά κάνουνε, μαγκιά τους και καμποϊλίκι τους. Οι Ρώσοι μουγκά στη στρούγκα, οι Ευρωπαίοι κουλτούρα να φύγουμε και οι Κινέζοι δεν είναι έτοιμοι.
6. ας βρεθεί κάποιος να τους ανακόψει, μην μου αναφέρεται για Αγγελόπουλο και Ταρκόφσκι, γιατί θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.
7. γιατί ενασχολούμενοι με τον επαγγελματικό αθλητισμό, γινόμαστε πιο αμαθείς πιο εύκολη λεία στα χέρια του κατεστημένου. Θα παραφράσω εδώ «επαγγελματικός αθλητισμός = το όπιο του λαού»!
8. γιατί ότι λεφτά δίνουνε, είναι φοροαπαλαχτέα ύλη και τα λεφτά που μαζεύουνε, τα δίνετε εσείς βλάκες!
9. γιατί δεν υπάρχει αντίπαλο δέος, μιας πραγματικής ιδιωτικής ή ημι-ιδιωτικής παιδείας και έτσι έχουμε καθηγητάδες άσχετους και φοιτητές πανάσχετους.

Το μόνο μοντέλο ενάντια στην παγκοσμιοποίηση, είναι να μην μασάμε κουτόχορτο, να ασχοληθούμε με τον εαυτό μας και την οικογενειά μας και να προσπαθησουμε να είμαστε παράδειγμα προς μίμηση και όχι χειροκροτητές ηλιθίων.

Πιστεύω:

Ότι κάθε νόμισμα έχει δυο όψεις.

Δεν διαπραγματεύομαι:

Την Πατρίδα μου, με την ιστορία της και την ομορφιά της.
Την ελευθέρια της έκφρασης, γι'αυτο γουστάρω το διαδύκτιο.
Το δικαίωμα όλων στην εκπαίδευση, την γνώση και την μάθηση.

Σκοτώνω:

Για τα παιδία μου και μόνο!

Και σας σέβομαι όλους εκτός από εσάς που δεν με σέβεστε.

may the force be with you

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: