14.9.07

και δε με λες; τι ψηφισες;



ενα απιθανο κομματι απο την NOSYPARKER




Κάποιοι πιστεύουν ότι ψηφίζοντας ένα συγκεκριμένο κόμμα είναι πιθανόν να βελτιωθεί και η ζωή τους, να πάει μπροστά ο τόπος κ.λπ. Άλλοι πιστεύουν ότι όλοι το ίδιο είναι, δεν πρόκειται ν' αλλάξει τίποτε, όλα είναι στημένα, και ούτω καθ' εξής.

Πόσοι όμως θα διαφωνούσαν ότι το πιο βρώμικο παιχνίδι παίζεται από τις εταιρίες δημοσκοπήσεων,

τα τηλεοπτικά κανάλια και τους πιο προβεβλημένους από τους δημοσιογράφους;

Τώρα έχουμε μια σπουδαία ευκαιρία, αν όχι να τους τιμωρήσουμε,τουλάχιστον να τους γελοιοποιήσουμε...

Πώς;

Παραπλανώντας τους στις απαντήσεις των exit-poles. Aν την Κυριακή, βγαίνοντας από το εκλογικό κέντρο,

σας ρωτήσουν τί ψηφίσατε, απαντήστε τους όποιο κόμμα σας έρθει στο μυαλό, από τα μικρά, αυτά που δεν υπάρχει περίπτωση

να μπουν στη βουλή:

Κυνηγούς, ψαράδες, πολύτεκνους, μλ-ππε, ππε-μλ, κόμμα περιπατητών, υποβρυχίων καταστροφών

ή ότι άλλο σας έκανε εντύπωση από τα ψηφοδέλτια που τσαλακώσατε μέσα στο παραβάν.

Το διαδίκτυο έχει δύναμη. Το μήνυμα αυτό μπορεί να περάσει σε εκατομύρια χρήστες ακόμη και προφορικά.

Μπορείτε να φανταστείτε την έκφραση του κ. Πρετεντέρη, της κας Στάη του κ. Λιάτσου, του κ. Παναγόπουλου της ΑGB,

του άλλου της metron analysis κ.λπ. όταν την Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου, στις 7 το απόγευμα

θα είναι αναγκασμένοι να ανακηρύξουν πιθανότερο νικητή κάποιον που ούτε το κινητό του θα έχουν

για να τον βγάλουν στα παράθυρα;

may the force be with you

buzz it!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το παραπάνω κείμενο μου το στείλανε με e-mail. . .Διαδώστε το όσο μπορείτε

Μαζική κίνηση για παραπλάνηση στα Exit Polls . . .

http://demek.pblogs.gr/2007/09/mazikh-kinhsh-gia-paraplanhsh-sta-exit-polls.html

Πόσοι θα διαφωνούσαν ότι το πιο βρώμικο παιχνίδι παίζεται από τις εταιρίες δημοσκοπήσεων, τα τηλεοπτικά κανάλια και τους πιο προβεβλημένους από τους δημοσιογράφους; Τώρα έχουμε μια σπουδαία ευκαιρία, αν όχι να τους τιμωρήσουμε, τουλάχιστον να τους γελοιοποιήσουμε…

Πώς; Παραπλανώντας τους στις απαντήσεις των exit-poles.

Το διαδίκτυο έχει δύναμη. Το μήνυμα αυτό μπορεί να περάσει σε εκατομμύρια χρήστες ακόμη και προφορικά.